vrijdag 22 november 2019

Stempel & Scrap - Voor jou....

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Voor jou....mijn vrijdag inspiratie... een lief kaartje! Een kaartje om te bedanken, te feliciteren, om iemand beterschap of sterkte te wensen of gewoon zomaar... het kan allemaal!

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Het idee voor dit kaartje zag ik bij Charlet Mallet. Ik vind de watercolor achtergrond erg leuk samen met de roze beker. Het hoeft ook niet perse een kerstkaart te zijn die je maakt met een kerst stempelset, door andere kleuren te gebruiken kun je deze set voor meerdere gelegenheden gebruiken, daar hou ik wel van. 

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Het is op het oog een simpel kaartje maar er zitten nog best wel wat techniekjes in. Superleuk om te maken. Hopelijk vonden de dames die deze kaart kregen het ook leuk om te ontvangen. 
Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren met dit kaartje.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro