maandag 25 november 2019

Stempel&Scrap - Oh, kom er eens kijken

Doe jij al mee met SESU3?

Dag lieve allemaal,

Op deze maandag een kaartje van mij in het thema van onze lopende Challenge #SESU3 Sinterklaas.
Je kunt nog tot vrijdagavond 22 uur meedoen met onze challenge.

De basis voor deze kaart is een half A4 (liggend model), met de vouw boven.
De dakpannen voor op deze kaart maakte ik met onze ballonenpons:

Stempel & Scrap

De afmetingen van de schoorsteen en het kadootje kun je nalezen op mijn eigen blog.
Mocht je daar nog vragen over hebben, dan kun je altijd commentaar voor mij achter laten.
Dan zal ik er zo spoedig mogelijk antwoord op geven.


Het kadootje pakte ik in met ons prachtige shaded spruce/gold ribbon.
Het labeltje maakte ik met de Merry christmas dies.
De tekst komt uit de Knusse kerst stempelset.


Deze materialen gebruikte ik voor mijn kaart:

 


Zien we je snel weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro