woensdag 4 september 2019

Stempel & Scrap - een bloemetje voor jou

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag mag ik mijn creatie op 2 blogs tegelijk bloggen. Hoe leuk is dat? 
Je kunt dit bericht namelijk ook op mijn eigen Caro's Kaartjes blog terug vinden.

stempelenscrap.blogspot.com | stempelenscrap@gmail.com


Om mijn eerste inspiratie blogpost lekker fleurig af te trappen, heb ik een gezellig kleurrijk kaartje uitgekozen. 

Dit kaartje heb ik een poosje geleden al op mijn facebookpagina laten zien, maar hij is zo leuk, dat ik 'm vandaag graag nog een keertje in het zonnetje zet.

De achtergrond heb ik gesponsd in vrolijke kleurtjes, die een beetje in elkaar overlopen. Daarna heb ik er met water wat spetter op gemaakt, door met natte vingers te spetteren.

Hieroverheen heb ik de All Wired Up achtergrond stempel in zwart geëmbosst. Hierdoor knallen de kleurtjes nog meer.

Het geheel heb ik uitgestanst met de Stitched Rectangle Dies en ik heb er gezellige bloemetjes op gemaakt met de medium daisy pons. 

Er was nog een strookje overgebleven van de gekleurde afbeelding, toen ik deze had uitgestanst. Dit heb ik op de envelop geplakt, zodat deze weer leuk bij de kaart past.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om lekker zelf op creatieve ontdekkingstocht te gaan. 

Nog een gezellige dag en veel plezier!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Glue Dots 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro