maandag 2 september 2019

Stempel & Scrap - Dream Big

stempelenscrap.blogspot.com inspiratie LeoniBG


Ter inspiratie voor vandaag wil ik graag grote dromen met jullie delen.
Ik sta aan het begin van een nieuw avontuur. Echt, zo voelt het voor mij. 

Deze kaart past daar uitstekend bij.
Zo blij word ik van deze stempelset!

In mijn fantasie is de koe linksboven een echte dromer, ze fantaseert over haar droomman. Om te benadrukken dat ze echt een meisje is, voegde ik lippen toe.

De achtergrond zeshoeken heb ik gesponst met de kleuren Highland Heather, Granny Apple Green en Coastal Cabana. De stempels zijn ingekleurd met alcoholmarkers, onze blends. Ik heb de zeshoeken op een yellownote getekend en uitgeknipt zodat er een mal ontstaat die je kunt sponzen. Ik hoop dat deze vorm dies ooit nog in de catalogus komt te staan, vind de vorm erg leuk.
De stempelset is Over the Moon. Een van mijn favorieten uit de Jaarcatalogus.


Tot snel!










  Gebruikte Stampin'Up!® Materialen:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro