maandag 9 december 2019

Stempel & Scrap Kerstinspiratie

#SESU4


Dag lieve allemaal,

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen ter inspiratie.
Deze week heb ik uitgebreid de tijd genomen om een hele groep creatieve vriendinnen een zelfgemaakt kaartje te sturen.

Nu het de tijd is van de decemberzegels kun je ook wat gemakkelijker post versturen, post tot 50 gram is immers maar 1 postzegel!
In deze blogpost zie je 6 van mijn meer dan 20 verstuurde kaarten, steeds 2 bij elkaar passende kaarten.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word er altijd erg blij van als ik mooie voorbeelden tegen kom! Dat kan op pinterest zijn of op een Facebookgroep.  Dan maak ik er vaak ook meteen 2 tegelijk. Je hebt immers bedacht hoe de layout is. Van de meeste modellen kaarten snijd je twee basiskaarten uit 1 A4.

#SESU4


Dit leuke model kwam ik tegen op een Facebookgroep van Nederlandse Stampin'Up! demo's. Lilian Goudzwaard-As postte dit model kaart.
Een keer heel wat anders!
Ik heb hem geprobeerd na te maken. Het is een staande kaart, met de vouw aan de bovenkant.
Het bovenste gedeelte is 4 cm, het onderste gedeelte is 6 cm. Door de stans worden ze bij elkaar gehouden, daarmee plak je ze vast.

Deze periode hebben wij ook een Kerstchallenge op ons blog!
Als je meedoet, maak je kans om gastdesigner te worden.

Iemand die recent een challenge heeft gewonnen, is deze kesrtchallenge gastdesigner: Margriet!

Helemaal volgens haar mooie layout maakte ik twee walruskaarten in kerststijl:

#SESU4

Jij doet toch ook mee?


Je hebt vast al iets gemaakt voor Kerstmis! Misschien een mooie homedeco, een leuk kaartje of misschien een scraplayout?
Wil je meedoen? Klik dan HIER



Het eerste duo maakte ik met:
 


Het tweede duo maakte ik met:
 
 

Het laatste duo maakte ik met:

 



Ik vind het superlief als je een berichtje voor me achterlaat!
Hopelijk ga je lekker aan de slag en zien we binnenkort jouw creatie tegemoet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro