vrijdag 1 november 2019

Stempel & Scrap - Sip Sip Hooray!

Zoals elke vrijdag heb ik ook vandaag weer een leuke inspiratie kaart, tenminste...ik vind het een leuke kaart, ik hoop jullie ook.

Deze keer is het een felicitatiekaart gemaakt met de stempelset Sip Sip Hooray! Zo'n heerlijk glas met olijfjes, dat is toch een feest om te krijgen!


De achtergrond maakte ik door met behulp van een sponge dauber en onze masks inkt op de kaart aan te brengen. Ik deed dat niet over de gehele kaart maar beïnkte een deel van de kaart, ook niet alle rondjes zijn even gelijkmatig beïnkt, dat maakt de achtergrond een beetje speelser.
Samen met wat spettertjes, rhinestones en wat metallic thread maakt het deze kaart helemaal af.


Eigenlijk is deze kaart best simpel en snel te maken, maar wel met een leuk en vooral feestelijk resultaat. Ik weet al wie ik hem ga sturen. Ga jij ook zo'n kaart maken?



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro