woensdag 30 oktober 2019

Stempelen, daar word je blij van...

stempelenscrap.blogspot.com, stempelenscrap@gmail.com


Hallo!

Vandaag is het weer mijn beurt om een berichtje te schrijven op het Stempel en Scrap blog en ik laat je graag een herfstachtig kaartje zien. Dit kaartje had ik gemaakt voor onze workshop gasten van de eerste Stempel en Scrap Creativitijds middag.

stempelenscrap.blogspot.com, stempelenscrap@gmail.com

De tekst Stempelen, daar wordt je blij van, vond ik heel toepasselijk. Van stempelen word ik namelijk echt blij. Het is een manier om even je gedachten te verzetten en met iets heel anders bezig te zijn. Een heerlijke creatieve ontsnapping van de dagelijkse dingen en een momentje voor jezelf.
Deze herfstige kaart vonden de workshop gasten in hun mooie materiaal pakket. Zo konden wij hen nog eens extra een gezellige creatieve dag toe wensen.

A.s. zaterdag is onze tweede Creativitijds workshop. Deze keer gaan we de hele dag creatief bezig zijn en aan een leuk project werken met onze gasten. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang en wij hebben er heel veel zin in!

Naast de Creativitijds workshop organiseren we ook een leuke HERFST/HALLOWEEN uitdaging, waar iedereen aan mee mag doen. Heb jij deze uitdaging al ontdekt? Wij hopen dat je ook gezellig mee komt doen! Je leest er alles over als je {HIER} klikt.

En dan ga ik nu snel door met de voorbereidingen voor zaterdag en wens je een hele fijne woensdag toe!

Tot stempels...



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:
Stampin' Up!® materialen zijn verkrijgbaar via stempelenscrap@gmail.com

Sprig Punch
[148012]
€ 22,00








1 opmerking:

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro