vrijdag 20 december 2019

Stempel & Scrap - Merry Moose...mijn favoriet...

Wat is jouw favoriete set uit de najaars-/kerst catalogus van Stampin' Up!®? Mijn favoriete set is de Merry Moose bundel.

Ik - Monique - maakte al eerder deze kaart {klik hier} en ook onderstaande kaart maakte ik met deze set. Zoals jullie inmiddels misschien wel weten ben ik dol op Clean & Simple en met deze stempel heeft een kaartje ook echt niet veel nodig.  Ik stempelde de Moose, gaf hem een kerstmuts en sjaal en stempelde de tekst eronder. That's it.  Eenvoud siert.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Het leek mij ook leuk om eens een slinger te maken... met de pons had ik heel snel een hele stapel rendieren... Ik plakte er twee op elkaar met het touw ertussen en had al snel een leuke slinger.  Het is altijd erg lastig om zo'n slinger op de foto te krijgen maar je krijgt zo een idee. In het echt ziet het er veel leuker uit natuurlijk.
www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Wij zouden het superleuk vinden te horen wat jouw favoriete set is, laat je het zien?  
Nog leuker vinden we het als je dan ook gelijk meedoet met onze Doe je Mee Donderdag. Tot vanavond (20-12) 22.00 uur heb je nog de tijd om jouw creatie te plaatsen.  Klik hier om naar het bericht te gaan. 



Product List

1 opmerking:

  1. Met stip op 1, Merry Moose en wat een onwijs mooie slinger heb je ervan gemaakt ❤
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro