maandag 2 december 2019

Stempel & Scrap - Make it a December to remember!

Leonibg.blogspot.com

Wat heerlijk! De decembermaand is aangebroken.
Een maand vol gezelligheid, eentje om elke dag bij stil te staan.
Ik vind het zelf erg leuk om af te tellen naar Kerst en hoefde dan ook niet lang na te denken wat ik in ieder geval zou aanschaffen: The Christmas Countdown Project Kit.

Deze kit bevat ruim voldoende materiaal om een volledige adventskalender te versieren. Het kastje met de doosjes is al kant en klaar. Wat heel handig is, de laatjes zijn aan twee kanten te versieren. Je kunt er dus ook een heel ander soort opbergkastje van maken!

Een aantal suggesties:
  • Aftellen naar een kinderverjaardag
  • Een opbergkastje met letters voor scrapbooking
  • Embellishments
  • Maaltijdideeën, wat eten we vandaag?
  • Een uitje kiezen in de vakantie.....

Met de restjes van de Project Kit die over zijn nadat het kastje helemaal hebt versierd maakte ik een kaartje:

Alternatieve projectideeen

Ik vond de bekleding van de doosjes zo lijken op een trui, ik maakte een ugly christmassweater card.
Daarna had ik nog wat materiaal over, daarvan maakte ik wat cadeaulabels.
Die heb je immers nooit genoeg in de decembermaand.




Deze materialen gebruikte ik voor het project van vandaag:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro