maandag 23 december 2019

Stempel & Scrap- een vrolijk kerstfeest!

Leonibg.blogspot.com

Een vrolijk kerstfeest!
Dat wil ik jullie allemaal wensen.
We nemen het leven al vaak genoeg te serieus.
Als ik stempel ben ik graag een beetje vrolijk!

Voor mijn laatste kerstkaartje van dit jaar gebruikte ik mijn favoriete stempel uit de stempelset Birds of a feather.
Vrij snel nadat ik deze set had gezien in de catalogus wist ik al dat ik deze set graag wilde hebben. Dit kerstvogeltje is zo schattig!

Wat ik eigenlijk ook al vrij snel als idee had, is om ze te stapelen zodat er een kerstboomvorm ontstaat.
Om stempels over elkaar heen te gebruiken, heb je masking tape of een zelfklevend memoblaadje nodig.
Je stempelt jouw afdruk op het papier en dan nog eens op het gele memobriefje.
Het 'geeltje' knip je netjes uit en leg je over de gestempelde afdruk heen.
Als je hierna nog een keer stempelt, lopen de afdrukken niet door elkaar heen.
Je zet als het ware de ene afdruk achter de ander.

Handig!

Een close-up van de vogeltjes laat hopelijk ook zien dat de muts een mooi glitterrandje heeft.
Dit effect kun je krijgen met onze wink of stella pen.

Alcoholmarkers

Mocht je voor het nieuwe jaar ook plannen hebben om lekker creatief te zijn, denk dan eens aan een worskhop.
Onze workshops zijn volledig verzorgd met fijne workshoppakketten.
De eerstvolgende is op zaterdag 18 januari.
Je kunt je nog inschrijven tot 4 januari 2020.


Deze producten gebruikte ik:
 


Leuk dat je langskwam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro