maandag 7 oktober 2019

Stempel & Scrap - Zo trots als een pauw


Deze materialen kun je bij ons bestellen


Wat een spannende week hadden we vorige week!
Ons Wereld kaartenmaken dag evenement in de vorm van slakkenpost werd zo leuk ontvangen. Daar worden wij als organisatoren SU-per blij van.

Afgelopen donderdag startte ook onze eerste uitdaging, in het thema dieren. We hopen natuurlijk dat jullie ook mee gaan doen met deze Doe je mee donderdagen!


De komende tijd zullen we jullie daarom ook extra voorzien van inspiratie in het thema dieren!

Voor deze maandaginspiratie heb ik gekozen voor de Noble Peacock suite. Ik vind deze suite prachtig! Het geeft direct een wat luxere uitstraling. De basis is blueberry bushel blauw.

Een bijpassende tekst moest natuurlijk gaan over trots zijn! Ik vond deze tekststempel uit de Woordenschat stempelset heel goed passen. Ben je benieuwd welke andere Nederlandstalige sets we hebben, kijk dan eens op ons overzicht, daar staan ze allemaal bijelkaar.

Om de staart van de pauw te maken, gebruikte ik een trucje. Ik heb de pauw zelf in zijn geheel gestanst uit blauw kaartkarton. Vervolgens heb ik de stans op wit thick kaartkarton gelegd en met een potlood omgetrokken. Dit witte stuk met alleen de contouren van de stans heb ik met verschillende kleuren blends ingekleurd in overlappende cirkels. Als je die vervolgens onder de blauwe stans legt, zie je alle kleuren er mooi doorheen!


 
Deze materialen zijn ook bij ons te bestellen, stuur een mailtje aan stempelenscrap@gmail.com:

 


We hopen dat je mee doet aan onze uitdaging!
Tot snel!


1 opmerking:

  1. Super leuk uitgevoerd, al heb ik niets met deze set, maar zo wordt hij wel heel mooi en stijlvol

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro