woensdag 23 oktober 2019

Stempel & Scrap - Puur natuur condoleance kaart

stempelenscrap.blogspot.com; stempelenscrap@gmail.com

Hallo!

Het leven kan soms zo oneerlijk zijn, dat je geen woorden meer kunt vinden...
Ik kreeg laatst nieuws waar ik ook helemaal stil van was.
Toen wilde ik een kaart maken, maar eigenlijk wilde ik die helemaal niet maken.
Het was niet eerlijk! Maar ja, na veel vijven en zessen toch maar aan de slag gegaan, want die kaart moest er toch komen. En dit is 'm geworden...

www.stempelenscrap.blogspot.com; stempelenscrap@gmail.com

Heel veel woorden heeft deze kaart verder niet nodig lijkt me.
Een verdrietige gebeurtenis, maar hopelijk heeft deze kaart enige troost kunnen bieden.

Gelukkig zijn er ook nog leukere dingen in het leven.
Dingen die mij blij maken zijn bijvoorbeeld stempelsets en SALE!

De kaart is gemaakt met de Nederlandse stempelset Puur Natuur, welke alleen vandaag met 15% korting verkrijgbaar is. 

Indien je deze stempelset of een andere stempelset met korting wilt aanschaffen, kun je ons mailen via stempelenscrap@gmail.com. Hieronder zie je alle stempelsets, die tot vanavond 22.50 uur in de aanbieding zijn. Tot 19.00 uur nemen wij hiervoor bestellingen aan.

Pluk de dag lieve mensen!

Tot stempels...



Deze stempelsets zijn alleen vandaag met 15% korting verkrijgbaar
Bestellen kan tot 19.00 uur op 23-10-2019 via stempelenscrap@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro