vrijdag 25 oktober 2019

Stempel & Scrap - Harvest Hellos...Happy Harvest...

Vandaag een kaartje in het thema Herfst.

Dat is namelijk het thema van onze nieuwe uitdaging, de SESU#2, klik nog even naar de post van gisteren en bekijk alle herfst inspiratie, doe jij ook gezellig mee met de uitdaging?

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Mijn kaart maakte ik met de stempelset Harvest Hellos en de bijpassende Appel Builder Punch. Wist je dat je deze twee samen in een bundel kunt kopen met 10% korting? Dat is toch weer mooi meegenomen toch?

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

De pompoenen en blaadjes kleurde ik in met de Stampin Blends. Met deze alcohol pennen kun je zo mooi kleuren, het is een kwestie van veel lagen over elkaar heen opbrengen, daarmee kun je prachtige overgangen maken. Echt, met deze stiften is kleuren een eitje.
Net zoals ik deed bij mijn wimpel die ik gisteren liet zien, kleurde ik weer een aantal Rhinestones met de Bronze Stampin Blend. Je kunt zo heel makkelijk de Rhinestones in elke gewenste kleur maken, zo heb je altijd iets passends.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Wij zijn zo benieuwd naar jouw creaties.

Tot stempels!







Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo!

Super leuk dat je een reactie achterlaat.
Hopelijk laat je nu de boel de boel en ga je lekker aan de stempel of scrap, want dat is ons doel.

Stempel & Scrap
Monique, Leoni en Caro